Website: www.kemutkemut.com.my
Hubungi : +016 702 1769
      Emel : perawanbaraqah@gmail.com
Facebook : Women Secret Recipe (WSR)

JANGAN PEDULI!! Soalan di bawah ini sekiranya anda cukup
BAHAGIA bersama pasangan anda...

SOALAN CEPU EMAS!!

Mahukah anda menerima ‘HADIAH’ cukup ‘ISTIMEWA’ dari pasangan anda??
Ingin tahu apakah ‘HADIAH CUKUP ISTIMEWA’ ini?
Hadiahnya adalah
  SEORANG ISTERI BARU
Jadi bagaimana?? INGAT!!

Anda tidak akan menjadi APA YANG ANDA INGINKAN JIKA ANDA TIDAK MELAKUKAN SESUATU APAPUN. KUASA BERTINDAK DAN MEMILIH adalah HAK anda.



SATU PEMBONGKARAN PENDEDAHAN RAHSIA LUAR BIASA YANG
EKSKLUSIF UNTUK WANITA!!!’

RAHSIA KEMBALI PERAWAN”
Rahsia TRADISI RATUSAN TAHUN yang cukup ISTIMEWA ini KINI menjadi MILIK ANDA!! InsyaAllah...
Sepatah kata dari PENGASAS PERAWAN BARAQAH

Assalamualaikum wbrt,

Salam sayang wahai wanita-wanita yang begitu istimewa.

Alhamdulillah, syukur yang tidak terhingga kepada Allah SWT di atas keizinanNya, akhirnya website Kemut-Kemut ini berjaya dilancarkan. Ia merupakan HADIAH ISTIMEWA saya kepada wanita-wanita yang sangat saya sayangi, lebih-lebih lagi buat Bonda saya Hajjah Ramlah Hj Osman.

My special thanks buat Dr Azizan Osman. Pakar motivasi yang terkenal kerana di atas idea beliau semasa saya menghadiri seminar ‘Marketing and U’ pada bulan Ogos 2010 maka tercetuslah nama laman web ini. Terima kasih juga kepada Mr Bryan Gan dari Comdev E-Solution Sdn Bhd kerana beliaulah yang telah berjaya menyiapkan laman web ini.

Akhir sekali terima kasih yang tidak terhingga kepada para pengguna setia WSR dan pakar-pakar perunding yang begitu ikhlas dan tulus untuk berkongsi pengalaman mereka dengan wanita-wanita di luar sana...



Hajjah Rozlina Najmuddin
Pengasas Perawan Baraqah
(Women Secret Recipe)

TAHUKAH ANDA?

80% wanita di seluruh dunia tidak pernah merasa kepuasan dalam hubungan intim dengan pasangan. Menurut kajian saintifik oleh World Health Organization (WHO), menjelang 2012 penyakit kemurungan/depressi akibat stress adalah pembunuh nombor 1 dunia bukannya kanser atau penyakit jantung!!

Masalah masa kini sedar atau tidak, semua wanita mengalami stress dan tekanan... Tahun milenium ini, wanita juga bersama-sama menjadi penggerak ekonomi negara, memikul tanggungjawab bersama menyumbang pendapatan untuk keluarga, membesar dan mendidik anak-anak, melayan suami dan sebagainya. Sedikit sebanyak tanggungjawab yang pelbagai/"multi purpose" ini boleh menyebabkan wanita akan mengalami stress/tekanan sekiranya wanita tidak pandai bahagi masa dengan bijak di antara kerjaya, keluarga, masyarakat dan yang terpenting diri sendiri.

Tekanan juga boleh mengakibatkan perubahan pada tubuh badan wanita. Sistem imunisasi akan menjadi lemah, apabila lemah mudah dijangkiti penyakit, sistem hormon tidak stabil. Maka timbul masalah-masalah wanita seperti keputihan, haid tidak teratur, kekeringan vagina, keinginan seksual menurun dan lain-lain.
 
Your Name
Your Email Address
Dilema seks dan hubungan sulit di antara pasangan berlaku kerana ketidak prihatinan wanita bergelar isteri untuk mencari dan meningkatkan sesuatu kelainan dalam perhubungan intim suami isteri yang membuatkan pasangan mulai BOSAN dengan apa yang terjadi di sebalik KAMAR TIDUR anda!!

SAMPAI BILAKAH KONDISI INI AKAN BERAKHIR?

PUNCA-PUNCA ISTERI TIDAK KLIMAKS:
1. Tidak yakin pada diri
2. Takut/ Bosan
3. Berasa Malu
4. Trauma
5. Kepenatan
6. Terburu-buru
MASALAH-MASALAH KRITIKAL BERKENAAN WANITA:
1. Payudara kendur selepas bersalin
2. Payudara kecil
3. Keputihan
4. Sakit semasa bersama sebab kering
5. Vagina longgar
6. Tidak puas bila bersama
7. Kurang terangsang
8.   Tiada nafsu seks
9.   Mudah letih
10. Sakit pinggang, lutut dan tumit
11. Muka kusam
12. Obesity
13. Senggugut
14. Kemurungan
15. Stress

product-pic.jpg

MANFAAT PENGAMBILAN PRODUK WSR

Mahukah anda membuat pasangan anda sentiasa merindui anda?
  1. Anda akan merasai diri AMAT ISTIMEWA dan DIHARGAI.
  2. Wajah anda berseri-seri.
  3. Kemutan vagina anda cukup hebat.
  4. Menghilangkan keputihan yang kronik.
  5. Vagina akan lebih sensitif dan peka rangsangan. Akan mudah mengeluarkan cairan - amat istimewa bagi wanita pra-menopos atau sudah menopos.
  6. Mengurangkan KEMURUNGAN, kemarahan di mana anda lebih relaks dan tenang.
  7. Meningkatkan kepuasan seksual yang luar biasa istimewa.
  8. Pasangan akan merasai perubahan "FANTASTIK" saat bersenggama.
  9. Faraj anda berbau harum, lebih bersih dan selesa.
  10. Haid anda tidak akan berbau hanyir InsyaAllah...

9 ALASAN DAN MANFAAT MELAKUKAN HUBUNGAN SEKS

Seks merupakan hal yang penting bagi setiap insani dalam kehidupan bukan semata-mata kerana keinginan melakukannya adalah hal yang teramat alamiah dan mungkin primitive, setua umur manusia tapi juga kerana manfaat seks pun bermacam-macam. Di antaranya:
  1. Kajian menunjukkan bahawa ketika wanita bercinta, mereka memproduksikan hormone estrogen 2 kali ganda yang membuatkan rambut mereka berkilau dan kulit mereka lebih halus.
  2. Hubungan intim yang lembut dan relaks mengurangi risiko terkena dermatitis, mengurangi jerawat dan membuat kulit bercahaya.
  3. Seks merupakan olahraga paling aman, kerana meregangkan dan menggerakkan seluruh otot-otot tubuh dan tentu sahaja lebih baik daripada berenang 20 kali pergi balik.
  4. Meringankan frustrasi atau depressi. Ia adalah ubat segera untuk menyembuhkan kedua-dua hal itu kerana seks membuat tubuh melepaskan endorphin ke dalam aliran darah yang kemudian memproduksi rasa eforia. Hasilnya anda merasa diri anda menjadi lebih lengkap.
  5. Lebih banyak seks yang anda lakukan lebih banyak lagi kenikmatan yang akan anda tawarkan kepada pasangan anda. Tubuh yang aktif secara seksual membuat lawan jenis anda TERGILA-GILA.
  6. Seks adalah "ubat penenang" teraman di dunia efektifnya 10 kali lebih baik daripada "valium".
  7. Berciuman setiap hari juga akan membuat anda tak perlu sering berkunjung ke doktor gigi. Berciuman membuat lidah mencuci bekas-bekas makanan dan mengurangi kadar alkali yang mengakibatkan bau busuk serta mencegah pertumbuhan plak.
  8. Sakit kepala juga boleh hilang melalui seks yang nikmati. Sesi-sesi percintaan akan melepaskan ketegangan yang menghalang beredarnya darah di otak.
  9. Seks juga adalah anti-histimin membantu memerangi asma dan deman.

KISAH KEJAYAAN PENGAMBILAN WSR

product2.jpg "Saya tidak pernah sangka akan bertemu dengan Kak Lin (Pakar Perunding WSR). Pertemuan saya adalah secara kebetulan iaitu semasa seminar NLP. Itupun diperkenalkan oleh seorang kawan. Benda yang baik dan hebat pasti mudah tersebar. Alhamdulillah saya terus ingin mencuba tanpa banyak soal.

Setelah beberapa hari memakan WSR, saya dapat rasakan perbezaan ketika "bersama" suami. Saya rasa ketat, 'bergetah' dan tidak sakit. Saya juga bertanya pendapat dari suami. Apa yang membahagiakan diri apabila suami beri komen positif dengan mangatakan saya macam ANAK DARA dan BEST dengan kemutan. Alhamdulillah saya dengan perubahan ini. Almaklumlah saya sudah mempunyai 3 orang cahayamata. 

Apa yang penting kita perlu yakin dan sentiasa berfikiran positif. Terima kasih WSR. Saya SAAAYANG WSR. Terima kasih Ya Allah. Akhir kata, segala yang baik itu datangnya dari Allah dan yang buruk itu datangnya dari diri saya sendiri."

Pn Ira, 30 tahun. HP: 013-4264090
Berasal dari Jitra Kedah. Menetap di Nibong Tebal, Pulau Pinang.


product3.jpg WSR Kecutkan Peranakan Warga Emas
"Makcik seorang warga emas berusia 67 tahun. Sebelum mengamalkan WSR, makcik selalu sakit lutut dan sengal-sengal badan sehingga sukar untuk menunaikan sembahyang lima waktu.

Apa yang ajaib selepas makcik amalkan WSR ialah sakit lutut makcik sudah hilang dan yang paling makcik terkejut ialah WSR membuatkan peranakan makcik kecut. Makcik seorang tua dan makcik tahu bagaimana rasanya bila peranakan kecut. Badan akan segar dan cergas, sengal badan hilang dan lawas apabila buang air samada kecil atau besar.

Masalah yang dihadapi oleh kebanyakan wanita sekarang ialah kurangnya ambil berat tentang amalan berpantang selepas melahirkan. Sifat tidak ambil endah amalan berpantang akan memberi kesan kepada kesihatan apabila usia meningkatkan menjadi warga emas.

WSR merupakan penawar bagi wanita yang kurang ambil berat amalan berpantang semasa muda dahulu. Makcik yang sudah berusia pun merasakan peranakan makcik kecut apabila makan WSR dan merasakan keistimewaannya. Makcik sudah berkongsi dengan ramai sahabat seusia makcik untuk amalkan WSR.

Anda bila lagi..... Jom WSR..."


Mak Lang Aishah, HP: 019-5077223
Kedah.

product4_1.jpg "Alhamdulillah…. Syukur kepada Allah s.w.t kerana telah menemukan saya dengan WSR…eksklusif untuk WANITA. Penjagaan kesihatan wanita untuk keharmonian rumahtangga.

Hari pertama mencubanya… suami kata ada perubahan, kesannya amat HEBAT dan MENAKJUBKAN…. Macam tak percaya. Hampir sebulan mengamalkannya, kemesraan suami isteri semakin erat. Jadual pembelajaran yang agak ketat di Universiti, status isteri dan ibu kepada 3 orang cahaya mata memang memenatkan, namun sejak mengamalkan WSR… kini saya lebih bertenaga dan dapat menguruskan rumahtangga dengan lebih tenang.

Setelah mengetahui kesannya…kini kawan-kawan saya juga telah mengambil WSR dan kesannya juga memang HEBAT.


Nurse Ina, HP: 012-3252769
Rawang

product5.jpg "Alhamdulillah. Kini saya berasa begitu yakin dan bangga dengan diri saya dalam melaksana kewajipan sebagai seorang isteri mithali. Sebelum ini, selepas 13 tahun mendirikan rumahtangga dan memiliki 4 orang cahayamata saya tercari-cari produk yang dapat membantu saya utk membuat suami lebih sayang dan tak nak berenggang walau sekejapan.

Kini setelah saya menemui Kemut2... Suami begitu teruja, katanya sayalah isteri yg paling luar biasa kehebatannya!! Bukan saya nak berlagak atau riak, tapi saya rasa ini adalah tanggungjawab dan kewajiban saya untuk berkongsi sesuatu yang baik kepada wanita-wanita lain.

Belum cuba belum tahu. Bila sudah cuba anda pasti bersetuju dengan apa yg saya katakan adalah realiti bukan fantasi!"


Hanny Julia, HP: 019-2260677/ 03-41072234
Pengasas Tajrii Spa

TESTIMONIAL PELANGGAN KAMI

"Alhamdulillah. Bila sudah makan WSR hanya senyum aje la... setiap wanita WAJIB mengambilnya."
Dr. Kasmah, Kuala Lumpur.

"Alhamdulillah kerana bertemu dengan anugerah hebat alam semulajadi (WSR). Walaupun saya berlatarbelakang dengan PERUBATAN MODEN namun saya mengamalkan traditional dan complementary medicine untuk penjagaan kesihatan lebih-lebih lagi untuk menjaga keharmonian rumahtangga.

Saya bukan MUDAH untuk mengambil sembarangan produk-produk di pasaran kerana kebanyakan memberi kesan pada HATI dan BUAH PINGGANG. Saya yakin untuk mengambil produk ini kerana ia semulajadi dan pengamal-pengamalnya (WSR) sudah LEBIH 10 TAHUN tidak menunjukkan kesan negatif. Insya'Allah. Sekarang ini saya sedang hamil 9 bulan anak ke-4.

Pada mulanya saya berkongsi WSR dengan kakak ipar yang tidak dikurniakan zuriat. Niat untuk berkongsi tercetus ketika selesai solat hajat di HILIR ISMAIL MEKAH ketika kami mengerjakan umrah pada Feb 2010. Alhamdulillah doa yang selalu saya ungkapkan semoga Allah memberikan saya rezeki yang luas, ilmu yang bermanfaat dan sihat tubuh badan dimakbulkan dengan saya mendapat tawaran sambung sarjana dan PHD serta mengandung pada ketika itu. Sepanjang kehamilan kali ini, saya juga lebih bertenaga dan keputusan peperiksaan baru-baru ini juga sangat menggembirakan saya. Hubungam dengan suami dan keluarga juga bertambah baik...Insya'Allah."
Dr. Ummu Hany @ Dr Sh. Hamidah, Kajang. HP: 012-2886790


"Terima kasih kepada Lin, terima kasih Allah saya diperkenalkan dengan ubat yang hebat ini. WSR begitu simbolik nama yang diberi sehebat khasiat dan manfaatnya kepada semua kaum hawa, hampir 18 bulan saya mengamalkannya teringat sewaktu mula-mula bertemu dengan WSR, hati terdetik tidak yakin dengan khasiat-khasiat yang dikabarkan oleh Kak Lin maklumlah saya mengaku "Saya Orang SAINS". Namun kerana sayangkan Kak Lin cuba juga, masa berlalu tanpa saya sedari orang di sekeliling mula memerhati, mengamati dan memperkatakan setiap perubahan pada diri saya termasuk suami, sahabat dan pesakit-pesakit saya.

Kesannya... WAH! MASYAALLAH! Tiada kata yang dapat saya gambarkan secara ringkas. Sekarang saya amat bahagia bersama suami, semakin dekat dan mesra dengan teman-teman dan "pesakit terpilih" saya, respon dari teman-teman dan pesakit terpilih saya amat menakjubkan dan saya bersyukur sangat-sangat pada Allah kerana melalui WSR ini sampai kepada mereka dan segala masalah mereka (seperti keputihan, kurang bernafsu pada suami, sakit bila bersama suami, muka kusam, badan tak menggiurkan, badan letih dan sakit-sakit, haid tidak teratur, masa haid menyakitkan, haid yang berbau busuk, pendarahan haid yang banyak, alhamdulillah semuanya telah berkurangan dan juga ada yang sembuh sepenuhnya.)

Insya'Allah. Teringat kata-kata pesakit saya "doktor ubat ini macam magik la... hehehe. " MasyaAllah terima kasih Allah di atas kekuasaanMu. Terima Kasih WSR Alhamdulillah."
Dr Maziah, Selangor. HP: 019-6140822

"Puan AA: sy bersyukur kehadrat ALLAH krn dipertemukan dgn DR yg begitu prihatin dalam merawat pesakitnya..sy punya segalanya didunia ini, tk ALLAH, rumah besar, kereta besar menjalar, biznez yg lumayan, anak2 yg bijak pandai, suami yg baik dan kasih kpd ku, rupa paras yg cantik; tetapi disebalik segala kemewahan itu sy mempunyai masalah BERAT iaitu keputihan yg tak pernah hilang sepenuhnya semenjak sy berumahtangga.

Ianya sungguh memalukan krn kdg2 suamiku juga komplen yg 'dalaman ku BERBAU' ;itu semua mengganggu hubungan intim kami; dah terlampau ramai GYNAE yg sy temui, segala ubat dah makan dan dah 'sumbat' ke bhg sulit, tetapi tidak mendatangkan hasil yg memberangsabgkan; tetapi semenjak Dr Kamesah memperkenalkan WSR berserta dgn CARA2 PEMAKANAN & DOA yg tak pernah sy temui sebelum ini, segala masalah sy selama ini beransur pulih..Good bye keputihan & yg lebih hebat lagi, GRIP sy lebih POWER! TQ ALLAH, TQ DR KAM, TQ WSR!!
 
Puan AZ:
Walaupun usiaku masih diawal 40 tetapi aku telah mengalami simptom2 menopaus semenjak beberapa tahun lalu lg! keadaan itu membuatku tak selesa dr segi badan cepat letih, vagina jd kering, sakit bila bersama, haid hanya datang sedikit sahaja itu pun selepas memakan pil hormon yg juga menambah terukkan rupa wajah ku dgn pigmentasi. GYNAE yg ku temui semuanya mengesyorkan ku utk terus mkn pil hormone ie HRT, tetapi kesan pigmentasi pada mukaku bertambah teruk, berbagai cara rawatan muka telah kucuba sehingga ke laser tetapi keadaan muka tetap serupa.

Apabila Dr K memperkenalkan aku dgn WSR berserta dgn DOAnya; satu KEAJAIBAN telah berlaku! Aku rasa lebih bertenaga, vagina tak kering, bersama dah tak menyakitkan, grip pun lebih hebat (komen by my hubby), haid ku datang lebih teratur! Aku dah tak perlu mengambil HRT lg, dan pigmentasi di mukaku bertambah pudar!! TK WSR TK ALLAH TK DR K
 
Puan ZM:
Aku kahwin awal, di usia 24thn ini aku baru saja melahirkan anak yg ke4, semuanya perempuan! Suamiku mahukan anak lelaki! Kebelakangan ini kurasakan suamiku agak 'dingin'..Aku rasa cepat letih, tahu2 sajalah terpaksa mengurus 4 org anak yg masih kecil..setiap kali selepas bersama suamiku kelihatan tidak 'puas'. Aku sgt susah hati disebabkan suamiku juga masih muda dan kehidupannya di tempat kerja dikelilingi dgn ramai gadis2 cantik belaka.

Apabila aku berjumpa Dr K, setelah melakukan pemeriksaan, Dr K mendapati bahawa vagina ku sgt 'loose'; beliau telah memperkenalkanku dgn WSR! Dgn IZINNYA masalahku selesai!! Aku dapat merasakan vagina ku kembali 'ketat', kemutanku menjadi lebih power; sekarang suamiku sudah tersenyum setiap kali bersama! klu dulu 2x sebulan pun belum tentu, sekarang 2hari sekali mesti suamiku menginginkn ku!!
 
Puan DK:
Semenjak menggunakan WSR, anytime diperlukan 'I am at your service sayang.."..Hubungan intim bertambah intim, lebih bertenaga, wajah mmg berseri2..betul seperti yg emak pernah katakan dulu.." kalau yang dalam tu bagus, pasti luaran pun jadi bagus"...aku sangat setuju...tk WSR
 
utk setakat ni, ini dulu testimoni dr sy ye k Lin...
boleh code my name & contact no...tqvm
bila nak join venture bg talk KEMUT KEMUT!!?"
Dr Kamesah Omar    


 
Penurunan Harga
dari RM300 ke
hanya

Sekotak untuk kegunaan sebulan!
 

Tunggu Apa Lagi?

Hubungilah pada setiap Pakar Perunding WSR mulai sekarang!
Anda akan mengalami perubahan yang HEBAT!
Insya'Allah!


ADVISOR WSR

Dr Sh Hamidah 012-2886790  Selangor              

PAKAR-PAKAR PERUNDING WSR

SELANGOR / KUALA LUMPUR

Nama Pakar Perunding Telefon Bimbit Lokasi
Dr Maziah 019-6140822 / 016-3110625 Kajang / Ulu Langat
Pn Mariam Nina 017-3633776 Bangsar / PJ / Kuala Lumpur
Pn Norhaslinda 019-3848358 Kuala Lumpur
     
     

PULAU PINANG / KEDAH
Nama Pakar Perunding Telefon Bimbit Lokasi
Pn Linda 019-3848358 Georgetown / Butterworth
Pn Nurul Zahira 013-4264090 Seberang Prai Selatan / Jitra
Pn Za 019-2340168 Alor Setar / Pendang
     
     

PERLIS

Nama Pakar Perunding Telefon Bimbit Lokasi
     

PERAK

Nama Pakar Perunding Telefon Bimbit Lokasi
Pn Nor Azian 012-5191950 Ipoh / Perak

JOHOR
Nama Pakar Perunding Telefon Bimbit Lokasi
Pn Bashariah Adnan 016-7919974 Johor Bahru

MELAKA
Nama Pakar Perunding Telefon Bimbit Lokasi
Pn Razlin 012-2327070 / 016-2127070 Melaka
Pn Rosaini Idrus 019-7173830 Merlimau/Jasin
     

NEGERI SEMBILAN
Nama Pakar Perunding Telefon Bimbit Lokasi

KELANTAN
Nama Pakar Perunding Telefon Bimbit Lokasi
Pn Wan Nor Aini 012-6730506 / 019-9720579 Kota Bharu / Wakaf Che Yeh
Pn Rohaiza Mohd Yusoff 012-2949012 Kota Bharu

TERENGGANU
Nama Pakar Perunding Telefon Bimbit Lokasi
Hajjah Zuraidah 019-3893456 Kuala Terengganu
Pn Nurul Nadiah 017-9354433 Besut / Kemaman/ Kuala Terengganu

PAHANG
Nama Pakar Perunding Telefon Bimbit Lokasi
Pn Suzila 012-3652702 Pekan / Kuantan


"Salam sayangku kepada semua WANITA HEBAT diluar sana.."

 
.